Blogul Hacking Work
Liderul bun nu vrea să aibă musai dreptate
Când a fost ultima dată când nu ai fost de acord cu șeful tău? I-ai comunicat asta sau i-ai dat dreptate doar pentru că era șeful tău? Este mult mai simplu să îi dai dreptate, dar, pe viitor asta va împiedica întreaga echipă să facă lucrurile mai bine și să inoveze.
Educația modernă și digitalizarea înseamnă un viitor mai bun pentru România
Așa-i că am ajuns deja la gradul de înțelepciune necesar pentru a pricepe că toate cele care ni se întâmplă, și cele bune, dar și cele rele, ni se trag de la educație? Simțim cu toții că, în educația națională, nu se mai poate așa, că lucrurile merg într-o direcție greșită și că este nevoie de o resuscitare a sistemului de învățământ. Dar își asumă cineva schimbarea?
Diversitatea culturală în echipă, asul din mâneca liderilor puternici. 4 idei de la Erin Meyer.
Te-ai gândi poate că diferențele culturale dintre noi ne dezbină, mai degrabă decât să ne apropie? Ei bine, azi aflăm de ce tocmai ceea ce ne diferențiază ne face mai puternici împreună. Cum întocmești o hartă culturală care să te ajute să-ți atingi potențialul, afli direct de la unii dintre cei mai relevanți experți din domeniu.
Workaholismul – trăsătura angajaților dedicați sau boală în toată regula?
Te simți bine doar atunci când lucrezi până la epuizare? „Nu lăsa pe maine ce poți face astăzi” e crezul tău când vine vorba de job? Deși societatea glorifică adesea ideea de a fi „workaholic” ca pe un semn de forță fizică, emoțională și morală, aflăm că dependența de muncă nu e un lucru tocmai bun.
Tabăra Fabrica de Idei – EXPERIENȚA – 18-21 aprilie, Breb, MM
Cronica aceasta va fi puțin diferită de cele cu care v-am obișnuit. Am avut parte de 4 zile de învățare, redescoperire și conectare la Tabăra Fabrica de Idei. Nu voi vorbi prea multe despre ce informații am aflat, pentru că esența acestei experiențe nu este informația, ci conexiunea, natura, revelația că undeva, într-un sat din România, timpul a uitat oamenii – și oamenii au uitat de grijile lumești.
Avansarea în ierarhie duce deseori la incompetență. Principiul lui Peter.
Te-ai gândit vreodată că nivelul ierarhic la care ajungi într-o companie reprezintă de fapt nivelul tău de incompetență? Sună foarte ciudat ce spun eu aici, dar treaba asta are un uriaș substrat de adevăr: pe măsură ce avansăm în ierarhia profesională, devenim tot mai puțin conștienți de lipsurile și deficiențele pe care le avem și ajungem frecvent să fim incompetenți pentru poziția înaltă la care am ajuns.